دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1399 - 16:38
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز:

دانشگاه آزاد اسلامی هشتگرد در برگزاری کلاس‌های برخط نقطه قوت البرز شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز گفت: برگزاری کلاس‌های برخط در دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد، ظرفیت مثال‌زدنی این واحد دانشگاهی است که برگزاری آن باعث افتخار و نقطه قوت دانشگاه‌های آزاد البرز محسوب می‌شود.
کد خبر : 509839
IMG_6703.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از هشتگرد، محمد‌حسن برهانی‌فر صبح امروز در جلسه هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد با ذکر تسلیت ایام محرم از تلاش‌های مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد قدردانی کرد و گفت: واحد هشتگرد ظرفیت‌های زیادی برای رشد دارد و باید از این ظرفیت‌ها مانند اخذ رشته‌های جدید استفاده کرد که البته همکاران در این واحد دانشگاهی تلاش زیادی انجام داده‌اند.


رئیس دانشگاه آزاد استان البرز اظهار کرد: سال‌های گذشته تعدادی از رشته‌های واحد هشتگرد حذف شده که باید این مشکل برطرف شود؛  البته در استان سعی می‌کنیم رشته‌های بیشتری به این واحد دانشگاهی اضافه شود تا بخشی از حجم مشکلات کم شود.


این استاد دانشگاه با یادآوری ناتوی فرهنگی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: در حالی با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنیم که نظام سلطه از هرگونه تحریم و دشمنی فرو‌گذار نیست و همت بیش از پیش می طلبد تا بر مشکلات پیروز شویم.


برهانی‌فر اختلاف سلیقه را عادی دانست و بیان کرد: تفاوت سلیقه در همه‌جا وجود دارد و این امری طبیعی است، چه بسا اختلاف‌نظر‌ها باعث پیشرفت‌های خوبی شود.


وی افزود: برگزاری کلاس‌های برخط در دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد، ظرفیت مثال‌زدنی این واحد دانشگاهی است که برگزاری آن باعث  افتخار و نقطه  قوت دانشگاه‌های آزاد استان البرز محسوب می‌شود و با پوششی که مرکز نظرآباد با وجود دشواری‌های موجود داد، توانست نقطه عطفی در توانایی این واحد در برگزاری این کلاس‌ها و برگزاری آزمون آنلاین باشد.


این مسئول دانشگاهی بیان کرد: از ظرفیت فضای مجازی برای انتشار اخبار و رویدادهای دانشگاه استفاده بهینه شود و در شناساندن مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکنید.


رئیس دانشگاه آزاد استان البرز استفاده امکانات بدون‌استفاده در کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها واحدهای استان در سرای فناوری و نوآوری را یادآور شد و گفت: البته این کار باید کارشناسی و حساب شده عمل شود تا به‌نحوی نباشد که در واحد‌های استان اختلال به‌وجود آید و مشکلات بعدی ایجاد شود.


پیش از سخنان برهانی‌فر، رمضان جهانیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد ایام شهادت امام حسین علیه‌السلام را تسلیت گفت و فلسفه قیام امام‌حسین (ع) را یادآور شد و ضرورت پیروی دانشگاهیان در تحقق هدف قیام امام‌حسین (ع) که امر به‌معروف و نهی‌از‌منکر است را خواستار شد.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته